وب لاگ تخصصی طراحی گرافیک - سیاوش کنعانی

مقالات طراحی گرافیک - تکنیکهای پیشرفته فتوشاپ و نمونه کار های من

وب لاگ تخصصی طراحی گرافیک - سیاوش کنعانی

مقالات طراحی گرافیک - تکنیکهای پیشرفته فتوشاپ و نمونه کار های من

اولین یادداشت یک طراح گرافیک

سلام به همگی.

اول از همه بهتره خودم رو معرفی کنم: من سیاوش هستم و کار اصلیم طراحی گرافیکه. حدود ۶ یا ۷ ساله که تو این کارم و نرم افزار شدیداْ مورد علاقه ام فتوشاپه. البته تازگیها ایندیزاین هم خیلی تونسته نظرم رو جلب کنه. واقعاْ نرم افزار فوق العاده ایه.  

 

این اولین باریه که تو عمرم دست به وبلاگ می زنم و خودم هم نمیدونم که تا چه حد وبلاگ نویسی رو دوست داشته باشم یا اصلاْ ادامه بدم یا نه. البته بستگی به بازدید کننده و ها و نظر ها داره و  البته مشغله کاریم که خیلی هم زیاده. تصمیم دارم اینجا در مورد گرافیک و فتوشاپ بنویسم و نمونه کارام رو بذارم. چون خیلی عادت به نوشتن نداشته و ندارم سعی میکنم با زبون خودمونی بنویسم چون جدی نوشتن برام سخته و باعث میشه بی خیال نوشتن بشم. نوشتن باید آسون باشه :) 

 

 من الان تو یه شرکت دیزاین بین المللی به نام NovoDesigns بصورت تمام وقت کار می کنم. این سومین باره که تو عمرم تمام وقت جایی کار میکنم. اولین بار که حدود پنج سال پیش بود تو یه شرکت بودم تو شیراز به اسم مرآت که دوماه اونجا بودم بعدش تا چند سال بصورت شخصی کار کردم تا اینکه سال پیش حدود ۶ ماه بصورت " آلترا تمام وقت" تو تیم طراحی پروژه مرکز تجارت جهانی شیراز کار می کردم و الان هم ۸ ماهیه که تو NovoDesigns سرپرست تیم گرافیک دیزاین هستم.

در صورتی که سئوالی در زمینه گرافیک یا فتوشاپ دارید تو نظر ها بپرسید تا درباره اش بنویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:59

سلام آقای کنعانی
ممنون بابت این وبلاگ که خوندنش خیلی تونست اطلاعات من رو نسبت به کار شما زیاد کنه
من قراره برای شرکتمون دنبال یه طراح باشم که بیلبورد سردر شرکت رو طراحی کنه و اگه خودش توانایی داشته باشه مراحل ساخت و چاپ و نصب رو هم انجام بده . ولی خودم هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم و حسابی گیج شدم .
به نظر شما باید از کجا شروع کنم ؟
ممنون میشم اگه من رو راهنمایی کنید.

متاسفانه من مدتی نبودم و نظر شما رو دیر دیدم و تا الان احتمالاً مراحل طراحی و ساخت تابلو شرکتتون هم انجام شده. به هر حال ممنونم از اینکه نظر گذاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد