وب لاگ تخصصی طراحی گرافیک - سیاوش کنعانی

مقالات طراحی گرافیک - تکنیکهای پیشرفته فتوشاپ و نمونه کار های من

وب لاگ تخصصی طراحی گرافیک - سیاوش کنعانی

مقالات طراحی گرافیک - تکنیکهای پیشرفته فتوشاپ و نمونه کار های من

تصویرسازی BMW

 

تصویرسازی ماشین BMW Car IllustrationBMW BluePrint

این تصویر سازی یکی از سخت ترین کارهایی بوده که تو عمرم انجام دادم. شاید یکی از دلایلش این بود که بعد از ۱۰ ساعت کار روی طرح برق رفت و من حتی یک بار هم کار رو ذخیره نکرده بودم و مجبور شدم فردای همون روز کار رو از اول شروع کنم! کار کاملاً تو فتوشاپ انجام شده و سه روز طول کشید تا تموم بشه. بجز قسمت آسفالت که عکس هست بقیه اش  بصورت Vector ساخته شده. من خودم شخصاً به این مدل از BMW خیلی علاقه دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30

به زحمتش می ارزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد