وب لاگ تخصصی طراحی گرافیک - سیاوش کنعانی

مقالات طراحی گرافیک - تکنیکهای پیشرفته فتوشاپ و نمونه کار های من

وب لاگ تخصصی طراحی گرافیک - سیاوش کنعانی

مقالات طراحی گرافیک - تکنیکهای پیشرفته فتوشاپ و نمونه کار های من

بزرگترین آرشیو عکس 300DPI ایران

 

www.tasaveer.com 300DPI photos, بزرگترین آرشیو عکس کیفیت بالا در کشور

 

شاید به عنوان یک طراح گرافیک بار و بارها ایده ای را در ذهن داشته اید ولی به دلیل نبودن یک تصویر مناسب نتوانسته اید آنرا به خوبی اجرا کنید. امروزه یافتن عکس دلخواه در ابعاد مناسب و با رزولوشن بالا کار دشواری است. تصاویر موجود در اینترنت اغلب از کیفیتی بسیار پایین برخوردارند که اغلب حتی به ۱ مگاپیکسل هم نمی رسد. در کنار آن ها آرشیو های عکس هم کم و بیش در بازار یافت می شوند که از تنوع بسیار پایینی برخوردارند و به چند عنوان محدود می شوند.

 

در این میان سایتی به آدرس www.tasaveer.com مدتی است کار خود را به عنوان اولین فروشگاه آنلاین عکس 300DPI در کشور آغاز کرده که به جرات می توان گفت بزرگترین آرشیو تصاویر دیجیتال را در کشور در اختیار دارد: بیش از یک میلیون تصویر با ابعاد حداقل ۸ مگاپیکسل و حداکثر ۳۳ مگاپیکسل که قابلیت چاپ با رزولوشن 300DPI را از سایز A4 الی +A2 بدون کوچکترین افت کیفیت دارا می باشند.

 

در کنار این آرشیو عظیم یک سیستم جستجوی پیشرفته امکان جستجوی تصاویر مورد نظر بر حسب موضوع را در اختیار کاربران می گذارد که یافتن تصویری خاص را در میان انبوه تصاویر به راحتی امکانپذیر ساخته است.

 

از دیگر امکانات این سایت میتوانم به عضویت رایگان، امکان خرید آنلاین و دانلود بلافاصله و یا خرید بر روی CD، مشاهده پیش نمایش از مرکز هر تصویر در سایز واقعی قبل از خرید و دانلود رایگان نسخه آزمایشی اشاره کنم.

 

ضمناً این سایت هر روز یک تصویر 300DPI را به صورت رایگان برای دانلود قرار می دهد.

 

پیشنهاد می کنم حتماً از این سایت دیدن کنید: www.tasaveer.com

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:15 http://range-khoda.persianblog.ir

سلام. من سایتی رو که شما معرفی کردین رو دیدم. تصاویر زیادی داره ولی بیشتر تصاویرش کارایی لازم رو برای من که نداشته. من چند وقتی میشه با سایت www.photoeshop.ir آشنا شدم که سایت خوبیه. فکر کنم تازه کارش رو شروع کرده باشه ولی تصاویرش خیلی به درد میخوره. درضمن تصاویر این سایت هم ۳۰۰ dpi‌هست و برای کارهای بزرگ هم به کار میاد.
بهتره شما هم یک سر به این سایت بزنید.
راستی از مزیتهای این سایت اینه که تمام عکسهای سی دی های عکس رو ضمیمه کرده. اینطوری دیگه شما میتونید موقع خرید یک سی دی بدونید توش چه عکسهایی وجود داره.

سایتی که معرفی کردید رو دیدم و به نظر من اصلا قابل مقایسه با تصاویر نیست. بعنوان مثال من سعی کردم یک عکس سیب (یکی از معمولی ترین موضوعات) رو پیدا کنم ولی نتیجه صفحه جستجو خالی بود و از امکانتی مثل دیدن تصویر در سایز اصلی و یا دانلود نسخه آزمایشی هم خبری نبود و تعداد تصویرهایی که برای فروش گذاشته به زحمت به دو سه هزار تا می رسید.البته همونطور که گفتید این سایت تازه کارش رو شروع کرده.

در هر صورت به عقیده من وجود چنین سایت هایی و شروع چنین حرکتی قابل تقدیره.

جعفر جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:03

سلام.من این سایتی رو که مطرح کردی دیدم.طرحش قشنگ اما دودره بازی توپی بود.
کاشکی مسئولین سایت اینجوری وقیحانه کپی برداری نمی کردند

مسلماْ محتوی این سایت از قانون کپی رایت تبعیت نمی کنه، ولی باید در نظر داشته باشیم که تقریباً هیچ محصول نرم افزاری داخل ایران از کپی رایت تبعیت نمی کنه، آیا شما فروشگاه نرم افزاری رو که ازش سی دی بازی و یا برنامه و یا فیلم خریداری می کنید رو هم به همین اندازه منفی می بینید؟ به نظر من مهم اینه که در حال حاضر گرافیست های ایرانی به همچین منبع بزرگی از عکس های حرفه ای دسترسی دارند.

بهداد شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:01

سلام چطوری سیاه.
اقا من اماره سایتتو می برم بالا !!

چاکریم!

سید محمد مهدی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:01 http://bahanehha.blogfa.com

سلام خوشحال می شم بتونم اطلاعات بیشتری در باره طراحی از شما بیاموزم

ممنون، به محض اینکه وقت آزاد بیشتری پیدا کنم حتماً بیشتر می نویسم.

بهنام پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:53 http://oranus.ir

سلام میخواستم بدونم شما طراحی قالب سایت انجام میدین.
لطفا جواب رو واسم ایمیل بزنید

محسن عامری شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 http://karbin.ir

سلام، من مدت زیادی بود که دنبال یه گرافیک کار حرفه ای بودم، اگر کار طراحی وب هم انجام می دهید، خوشحال میشم که با شما همکاری کنم، لطفا وب سایت من رو ببینید، می خواستم یه طراحی حرفه ای بشه، منتظر تماس شما هستم،

admin [at] karbin [dot] ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد